Niestety coś poszło nie tak

❄️ WINTER SALE
Mężczyźni
Kobiety
Vintage
Paski
Akcesoria
Nowy
❄️ WINTER SALE | Druga szansa

Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 239

Jaki jest status Twojej naprawy?

Naprawy gwarancyjne

Wysyłamy naprawy gwarancyjne do centrum serwisowego samej marki. Kiedy otrzymamy zegarek, zapewniamy, że zostanie on do Ciebie wysłany. Więcej informacji o serwisie gwarancyjnym znajdziesz tutaj.

Naprawy pozagwarancyjne

Zegarmistrzowie w naszym warsztacie naprawczym chętnie pomogą. Od drobnych napraw, takich jak wymiana uszkodzonego szkiełka do regeneracji kompletnych zegarków.
Nasi zegarmistrzowie są certyfikowanymi do napraw zegarkamów wszystkich marek, w tym Hamilton, Longines, Rado i innych marek Swatch Group.
Jeśli przekażesz zegarek do naprawy, nasz sprzedawca omówi z Tobą Twoje wymagania. Twoje dane zostaną wprowadzone do naszego systemu naprawczego i otrzymasz numer rejestracyjny. Zostaniesz automatycznie poinformowany mailem lub SMSem o stanie naprawy i czy Twój zegarek jest gotowy do odbioru.

Ile kosztuje naprawa?

Gdy sprzedawca nie może bezpośrednio ustalić, jaki będzie koszt naprawy, zegarek zostanie przyjęty w celu przeprowadzenia inspekcji i wyceny. Kosztorys będzie kosztować 15 EUR i zostanie odjęty od ostatecznego kosztu naprawy. Przewidziane koszty mniejsze niż 50 EUR są (o ile nie ustalono inaczej) wykonywane od razu - bez uprzedniego powiadomienia.
Zostaniesz automatycznie poinformowany mailem lub SMSem o stanie naprawy i czy Twój zegarek jest gotowy do odbioru.

Jak długo zajmuje naprawa?

Uslugi związane z baterią: ok. 1 tydzień, z wyjątkiem zegarków, które może otworzyć tylko producent (np. Citizen Promaster): 4-7 tygodni.
Małe naprawy (np. zmiana/regulacja paska, luźne szkiełko/indeksy, kalibracja): około 1 tygodnia.
Duże naprawy: 4-7 tygodni.
Będziesz automatycznie (mailem lub SMSem) informowany o statusie naprawy.