Cały czas uaktualniamy sekcję FAQ na Mastersintime.pl. Na tej stronie znajdziesz pytania i opdowiedzi związane ze sprzedawanymi przez nas zegarkami. Jeśli Twoje pytanie i odpowiedź nie są na tej liście, wyślij nam je korzystając z Formularza Feedback, abyśmy mogli na nie odpowiedzieć i umieścić aktualizację w sekcji FAQ.
Nasz Dział Logistyki działa bardzo szybko, ale jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby je anulować. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który chętnie Ci pomoże.
Jest wiele powodów, dla których nie możesz dokonać płatności za pomocą karty kredytowej na naszej stronie internetowej. Skontaktuj się ze swoim bankiem, ponieważ powinien on podać wszystkie szczegóły dotyczące odrzuconej transakcji.
HWG używa oprogramowania do automatycznego wykrywania oszustw. Twoje zamówienie prawdopodobnie zostało oznaczone przez to oprogramowanie jako potencjalne oszustwo. Jeśli korzystasz z własnej karty kredytowej, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który chętnie Ci pomoże w dokończeniu zamówienia.
Nie ma problemu. Nie drukujemy faktur ze względu na środowisko. Pobierz fakturę na stronie obsługi zamówienia.
Zwroty kosztów zawsze odbywają się w taki sam sposób jak oryginalna płatność. Oznacza to, że po zapłaceniu kartą kredytową zwrócimy pieniądze na tę samą kartę kredytową. Możesz znaleźć więcej informacji na stronie zwroty & wymiana.
Absolutnie! Nasz dostawca usług płatniczych jest jednym z wiodących dostawców oferujących w 100% bezpieczne środowisko płatnicze. Nasza usługa spełnia surowe wymagania bezpieczeństwa zgodnie ze standardem Payment Card Industry Data Security Standard oraz standardem PCI Point-to-Point Encryption dla bezpiecznych rozwiązań POS i mPOS.
W Koszyku możesz sprawdzić, czy wysyłka do Twojego kraju jest dostępna. Nie wysyłamy do wszystkich krajów na świecie z dwóch głównych powodów:
Holland Watch Group znajduje się w Holandii. Jeśli mieszkasz poza Unią Europejską, nie pobieramy podatków lokalnych, takich jak podatek VAT, od zamówienia, ale lokalny urząd celny ma prawo do naliczenia cła importowego, podatku VAT i kosztów administracyjnych. Nie każde państwo pobiera takie opłaty od swoich obywateli, a ich wysokość różni się w zależności od kraju. Więcej informacji na temat podatków importowych można znaleźć tutaj.
Tak, możesz. Przejdź do trackyourparcel.eu i zaloguj się numerem przesyłki (ABCxxxxxxx or HWGxxxxxx) i kodem pocztowym. Strona pokaże, kóry kurier dostarczy Twoją przesyłkę i pokaże jej status.
Nasi partnerzy pocztowi dokładają wszelkich starań, aby dostarczyć przesyłkę na czas. Jeśli dostawa trwa dłużej niż wskazano na naszej stronie internetowej, przejdź do trackyourparcel.eu, aby ustalić miejsce pobytu paczki.
Jeśli wybrałeś opcję Standardowej Wysyłki, Twoje zamówienie zostało wysłane holenderską pocztą. Od momentu, kiedy Twoje zamówienie opuszcza nasz magazyn, paczka ma numer śledzenia Dutch Postal Services (holenderski urząd pocztowy). Po przybyciu do kraju dostawy, paczka otrzymuje nowy numer śledzenia lokalnej sieci pocztowej. Często zdarza się, że te numery nie są połączone, co powoduje utratę możliwości śledzenia przesyłki. Nie oznacza to, że przesyłka nie zostanie dostarczona, oznacza to tylko, że ograniczona jest możliwość śledzenia.
Jeśli chcesz skorzystać z naprawy gwarancyjnej Twojego zegarka, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Prosimy o załączenie ważnej, podstemplowanej karty gwarancyjnej i/lub faktury zakupu z opisem uszkodzeń. Naprawę gwarancyjną można uzyskać u większości autoryzowanych jubilerów i w punktach sprzedaży. Niektóre marki będą wymagać skierowania się do pierwotnego punktu sprzedaży z roszczeniem gwarancyjnym. Przeczytaj kartę gwarancyjną, aby uzyskać dalsze informacje.
Jeśli chcesz ubiegać się o przedłużoną gwarancję HWG, akceptujemy podpisaną kartę gwarancyjną lub fakturę HWG jako dowód gwarancji.
Przykro nam to słyszeć. Odeślij nam pasek z zaznaczeniem czy chcesz otrzymać zwrot pieniędzy, czy też pomoc w znalezieniu odpowiedniego paska.
Jeśli potrzebujesz naszej pomocy, wyślij nam:
1. Zdjęcie przodu zegarka
2. Zdjęcie tyłu zegarka
3. Jakiego rodzaju paska szukasz? Oryginalnego, oryginalnej marki czy wymiennego?
Mamy nadzieję, że dzięki tym informacjom uda się rozwiązać Twój problem.
Wymiana produktów jest prosta. Zaloguj się na stronę obsługi zamówienia i zrobić po kolei kroki po prawej stronie.
Jeśli nie podoba Ci się zakupiony produkt i chciałbyś otrzymać zwrot pieniędzy, albo wymienić towar musisz zwrócić pełen produkt razem z pudełkiem, etykietami i wszystkimi dokumentami. Prosimy pamiętaj o załączeniu kompletnego formularza zwrotu do zwracanych produktów wraz z oświadczeniem czy chcesz wymiany produktu (i na jaki produkt) czy też zwrotu pieniędzy. Więcej informacji i warunki zwrotu i wymiany znajdziesz tutaj.
Zwrot produktów w HWG jest prosty. Prosimy zaloguj sie na stronę obsługi zamówienia i wykonaj kroki po prawej stronie.
Zgodnie z prawem holenderskim jesteśmy zobowiązani do przetworzenia zwrotu w ciągu 14 dni od zwrotu produktu przez klienta, ale większość zwrotów realizujemy w ciągu 5 dni roboczych. Po wysłaniu zlecenia płatniczego do naszego banku/dostawcy usług płatniczych, czas przetwarzania wynosi do 72 godzin, zanim zwrot zostanie uwzględniony na koncie. Więcej informacji na temat zwrotów i zwrotów znajdziesz tutaj . Należy pamiętać, że z powodu okoliczności sezonowych - takich jak okres świąteczny - czas przetwarzania może czasami trwać do 7 dni roboczych.
Wszystkie zamówienia złożone między 1 listopada a 24 grudnia 2022 r. mogą zostać zwrócone lub wymienione do 31 stycznia 2023 r. (z wyjątkiem przedmiotów niekwalifikujących się do zwrotu/wymiany i/lub przedmiotów noszących ślady użytkowania).
Nie odkładaj kupna prezentów na ostatnią chwilę i rozpocznij świąteczne zakupy już teraz!
Nie ma ogólnoświatowej gwarancji producenta, dotyczącej zegarków drugiej szansy. Oznacza to, że inni sprzedawcy Twojej marki zegarków nie są zobowiązani do jego naprawy w ramach gwarancji. Możesz odwiedzić nas w naszym własnym centrum napraw przez rok, aby naprawić w ramach gwarancji swój zegarek drugiej szansy. Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie z warunkami gwarancji.
Jeśli nie podoba Ci się zakupiony produkt i chcesz go zwrócić i otrzymać zwrot pieniędzy lub wymienić. Należy zwrócić cały otrzymany produkt, w tym pudełko, etykiety i wszystkie dokumenty. Jeśli do zamówienia dołączony jest bezpłatny dodatkowy produkt, nie zapomnij również zwrócić i jego. Prosimy o dołączenie wypełnionego formularza zwrotu do przesyłki lub wskazanie w załączonej notatce, jaki jest numer zamówienia oraz czy chcesz wymienić produkt (i na jaki), czy też zwrócić i otrzymać zwrot pieniędzy. Więcej informacji oraz warunki zwrotu i wymiany można znaleźć tutaj.