Niestety coś poszło nie tak

Mężczyźni
Kobiety
Vintage
Paski do zegarków
Akcesoria
Nowy
SALE

Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 239

Co zrobić jeśli Twoja przesyłka nie została dostarczona lub dotarła uszkodzona?

Produkt zagubiony w transporcie

Holland Watch Group odpowiada za Twoje zamówienie, dopóki nie zostanie ono dostarczone bez uszczerbku. Jeśli Twoje zamówienie nie zostanie dostarczone w ciągu 3 dni po przewidywanym czasie dostawy, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.

Produkt uszkodzony w transporcie

Czy przedmiot przybył uszkodzony lub wadliwy? Przepraszamy za niedogodności. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, aby zgłosić swój problem. Jeśli chcesz zwrócić produkt, postępuj zgodnie z tymi instrukcjami. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zajmiemy się wymianą zakupionego towaru tak szybko, jak to możliwe. Jeśli nie można wymienić przedmiotu, otrzymasz zwrot pełnej kwoty, która została zapłacona za przedmiot w tej samej formie płatności i na rachunek użyty przy zakupie. Należy pamiętać, że nie jesteśmy w stanie wymienić standardowych plastikowych opakowań, które zostały uszkodzone podczas wysyłki.

Czas dostawy

Czas wysyłki można zobaczyć w trakcie realizacji zamówienia i jest on uzależniony od wybranej metody wysyłki. Czas dostawy jest wyłącznie szacunkowy. Rzeczywiste czasy dostawy różnią się w zależności od kraju, wybranej metody wysyłki i docelowego lokalnego operatora pocztowego.
Uwaga: nie akceptujemy anulowania zamówień w okresie wysyłki, nawet jeśli wysyłka trwa dłużej niż oczekiwano.