• Newsletter
    Subskrybuj i otrzymaj 5% zniżki
Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 427
Doręczyciel paczki

Zwrot produktu z kraju spoza Unii Europejskiej

W Mastersintime.pl dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci dobre doświadczenia zakupowe. Jeśli przypadkiem - z jakiegokolwiek powodu - nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionego produktu, możesz zwrócić produkt za opłatą w wysokości 12,95 EUR w ciągu 30 dni od otrzymania.

Zwrot produktu w celu naprawy

Czy chcesz zwrócić zegarek, aby go naprawić? Wybierz poniżej sytuację, która Cię dotyczy, aby znaleźć właściwy sposób zwrotu produktu. Czekamy na to, aby jak najszybciej zwrócić Ci odrestaurowany zegarek.

Zwrot produktu i zwrot pieniędzy

Instrukcje zwrotu

  1. Zaloguj się na stronie "Moje zamówienie
  2. Zgłoś produkt, który chcesz zwrócić.
  3. Pobierz etykietę zwrotną i formularz CN23/CN22*.
  4. Zanieś paczkę do punktu odbioru przewoźnika wskazanego na etykiecie zwrotnej.
  5. Zachowaj pokwitowanie wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

*Więcej informacji na temat etykiety zwrotnej można znaleźć poniżej. Tutaj można również znaleźć więcej informacji na temat formularzy CN22 i CN23.".

Regulamin

Uprzejmie prosimy o uwzględnienie następujących warunków zwrotu:

  • Okres odstąpienia od umowy wynosi 30 dni od dnia otrzymania produktu.
  • Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie produktu, który chcesz zwrócić i pobranie formularza celnego CN22 lub CN23. Formularz ten można pobrać z sekcji"Moje zamówienie".
  • Prosimy o zwracanie zegarków i zegarów w oryginalnych opakowaniach (o ile jest to możliwe).
  • Produkt należy zwrócić w całości, łącznie ze wszystkimi akcesoriami i częściami. W przypadku braku akcesoriów lub części, ich wartość detaliczna zostanie odjęta od wartości zwrotu.
  • Odpowiednie etykiety muszą być nienaruszone (o ile jest to możliwe).
  • Prosimy o dołączenie certyfikatu gwarancyjnego / książeczki gwarancyjnej (jeśli jest to możliwe).
  • W przypadku zaoferowania etykiety zwrotnej, koszty wysyłki zwrotnej zostaną odliczone od kwoty zwrotu.

Koszty zwrotu i etykieta zwrotna

Etykiety zwrotne mogą być generowane dla zamówień wysyłanych za pośrednictwem DHL Express. Pracujemy nad tym, aby w przyszłości móc oferować etykiety dla każdego partnera wysyłkowego. Niestety nie jest to jeszcze możliwe. 

Jeśli nie dostarczymy etykiety zwrotnej, Ty jesteś odpowiedzialny za wysyłkę. Zalecamy skorzystanie z najtańszej możliwej do śledzenia metody wysyłki. Pamiętaj, że dołączony formularz celny CN może być obowiązkowy.

RegionPrzewoźnik wychodzącyPrzewoźnik zwrotnyKoszty zwrotu
Poza UE + Wielka Brytania

DHL Express

 

Spring

DHL Express

 

niedostępne

12,95 EUR

 

niedostępne

 

Obowiązkowe formularze celne CN22 i CN23

Formularze CN23 i CN22 to wymagane deklaracje celne dotyczące zwrotów przesyłek poza UE i Wielką Brytanią. Formularze te dostarczają organom celnym istotnych informacji na temat zawartości, wartości i przeznaczenia przesyłki. Wymagany formularz można pobrać z sekcji "Moje zamówienie". Upewnij się, że wypełniłeś go w całości, aby mieć pewność, że Twój zwrot zostanie przetworzony bez opóźnień.

RegionWartośćCN22CN23
Wewnątrz UEWszystkieNieNie
Poza UE (w tym Wielka Brytania)Do 425 EURTakNie
Poza UEPonad 425 EURNieTak

Zwrot produktu w celu wymiany

Instrukcje zwrotu

1. Zaloguj się na naszej stronie obsługi zamówień.
2. Zgłoś produkt, który chcesz zwrócić i wybierz „zwrot w celu wymiany”.
3. Wpisz kod produktu zastępczego, który chcesz otrzymać zamiast niego.
4. Pobierz formularz celny CN22 lub CN23.
5. Zanieś paczkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
6. Zachowaj potwierdzenie wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do momentu potwierdzenia odbioru.

Czas przetwarzania i zwrot pieniędzy

- Wymiana zostanie dokonana w momencie, gdy faktycznie otrzymamy zwracany produkt.
- Po zaakceptowaniu i przetworzeniu zwrotu otrzymasz pełny zwrot pieniędzy pomniejszony o początkowe koszty wysyłki.
- Utworzymy nowe zamówienie i wyślemy Ci link do płatności za wymianę. Nie zostaniesz ponownie obciążony żadnymi kosztami wysyłki.
- Jeśli nie otrzymamy zwrotu w ciągu 14 dni od Twojego zgłoszenia, zwrócimy Ci pieniądze w momencie, w którym będziesz w stanie udowodnić, że faktycznie wysłałeś do nas produkt.
- Zwroty pieniędzy są dokonywane za pomocą tej samej metody płatności, która została użyta do rozliczenia zamówienia.
- Jeśli Masters in Time popełnił błąd w Twoim zamówieniu, skontaktuj się z nami pod adresem info@mastersintime.com. Chętnie Ci pomożemy i dostarczymy Ci prawidłowe instrukcje zwrotu. Po zwróceniu paczki zgodnie z naszymi warunkami zwrócimy Ci początkowe koszty wysyłki i wszelkie koszty wysyłki zwrotnej.

Zwrot produktu do naprawy

W ciągu 30-dniowego okresu karencji

1. Zaloguj się na naszej stronie tutaj.

Poza 30-dniowym okresem odstąpienia od umowy, w okresie gwarancji fabrycznej.

1. Dołącz dokładny opis problemu.
2. Dodaj ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną do zepsutego zegarka.
3. Upewnij się, że zegarek jest starannie zapakowany, na przykład w folię bąbelkową.
4. Zanieś paczkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
5. Zalecamy wysłanie paczki standardową przesyłką poleconą.
6. Zachowaj potwierdzenie odbioru przesyłki (w tym T&T) do momentu potwierdzenia odbioru.

Adres zwrotny
Holland Watch Group B.V. Dział napraw
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia

Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Mastersintime.pl nie może zagwarantować, że otrzymasz w zamian to samo pudełko.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz określi, czy Twoja reklamacja jest objęta gwarancją.
- W przypadku uznania roszczenia gwarancyjnego zwrócimy Ci koszty przesyłki zwrotnej (w przypadku zakupu produktu u nas).
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć tutaj

Poza okresem gwarancji fabrycznej, w ramach dodatkowego rocznego okresu gwarancji HWG.

1. Dołącz jasny opis problemu.
2. Dołącz do uszkodzonego zegarka ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną.
3. Dołącz oryginalną fakturę HWG lub oryginalny numer zamówienia.
4. Zegarek starannie zapakuj, na przykład w folię bąbelkową.
5. Zanieś przesyłkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
6. Zalecamy wysłanie paczki standardowym listem poleconym.
7. Zachowaj zwrotne potwierdzenie wysyłki (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

Adres zwrotny 
Holland Watch Group B.V. Dział napraw
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia

Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu 
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Mastersintime.pl nie może zagwarantować, że otrzymasz to samo pudełko w zamian.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz ustali, czy reklamacja jest objęta gwarancją.
- Koszty wysyłki do HWG są ponoszone przez Ciebie. My pokryjemy koszty przesyłki zwrotnej.
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć tutaj.

Brak gwarancji, zapytanie o ofertę cenową

1. Dołącz jasny opis problemu.
2. W przypadku zakupu od HWG dołącz oryginalną fakturę HWG lub oryginalny numer zamówienia.
3. Zegarek starannie zapakuj, na przykład w folię bąbelkową.
4. Zanieś przesyłkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
5. Zalecamy wysłanie paczki standardowym listem poleconym.
6. Zachowaj zwrotne potwierdzenie wysyłki (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

Adres zwrotny 
Holland Watch Group B.V. Dział napraw
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia

Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu 
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Mastersintime.pl nie może zagwarantować, że otrzymasz to samo pudełko w zamian.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz sporządzi wycenę.
- Koszty wysyłki do HWG są ponoszone przez użytkownika. Pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej.
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć tutaj

Nie znalazłeś tego, czego szukasz?

+31 854 892 010

Lub odwiedź naszą stronę kontaktową tutaj.
 

Ustawienia prywatności

Mastersintime.pl wykorzystuje różne rodzaje plików cookie. W przypadku niektórych typów potrzebujemy Twojej zgody.

Niezbędne pliki cookie i anonimowe statystyki są zawsze aktywne automatycznie; jeśli klikniesz "zaakceptuj wszystkie pliki cookie", zaakceptujesz również opcjonalne pliki cookie. Jeśli chcesz samodzielnie wybrać, które pliki cookie chcesz włączyć, kliknij "ustawienia plików cookie".