Niestety coś poszło nie tak

Mężczyźni
Kobiety
Vintage
Paski do zegarków
Akcesoria
Nowy
SALE

Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 239
Doręczyciel paczki

Zwrot produktu z kraju spoza Unii Europejskiej

W Masters in Time dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupów. Jeśli przypadkiem – z jakiegokolwiek powodu – nie będziesz w pełni usatysfakcjonowany zakupionym produktem, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania.

Chcesz odesłać zegarek w celu naprawy? Wybierz sytuację, która Cię dotyczy, aby znaleźć właściwy sposób zwrotu produktu. Z niecierpliwością czekamy na ponowne spotkanie z Twoim odrestaurowanym zegarkiem tak szybko, jak to możliwe.

Zwrot produktu i zwrot pieniędzy

Instrukcje zwrotu

  1. Zaloguj się na stronie "Moje zamówienie
  2. Wstępnie zgłoś produkt, który chcesz zwrócić.
  3. Pobierz etykietę zwrotną i formularz CN23/CN22*.
  4. Zanieś paczkę do punktu odbioru przewoźnika wskazanego na etykiecie zwrotnej.
  5. Zachowaj pokwitowanie wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

*Więcej informacji na temat etykiety zwrotnej można znaleźć poniżej. Tutaj można również znaleźć więcej informacji na temat formularzy CN22 i CN23.".

Regulamin

Uprzejmie prosimy o uwzględnienie następujących warunków zwrotu:

  • Okres odstąpienia od umowy wynosi 30 dni od dnia otrzymania produktu.
  • Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie produktu, który chcesz zwrócić i pobranie formularza celnego CN22 lub CN23. Formularz ten można pobrać z sekcji"Moje zamówienie".
  • Prosimy o zwracanie zegarków i zegarów w oryginalnych opakowaniach (o ile jest to możliwe).
  • Produkt należy zwrócić w całości, łącznie ze wszystkimi akcesoriami i częściami. W przypadku braku akcesoriów lub części wartość detaliczna zostanie odjęta od wartości zwrotu.
  • Odpowiednie etykiety muszą być nienaruszone (o ile jest to możliwe).
  • Prosimy o dołączenie certyfikatu gwarancyjnego / książeczki gwarancyjnej (jeśli jest to możliwe).
  • W przypadku zaoferowania etykiety zwrotnej, koszty wysyłki zwrotnej zostaną odliczone od kwoty zwrotu.

Koszty zwrotu i etykieta zwrotna

Etykiety zwrotne mogą być generowane dla zamówień wysyłanych za pośrednictwem DHL Express. Pracujemy nad tym, aby w przyszłości móc oferować etykiety dla każdego partnera wysyłkowego. Niestety nie jest to jeszcze możliwe. Jeśli nie dostarczymy etykiety zwrotnej, użytkownik jest odpowiedzialny za samodzielne uzyskanie etykiety zwrotnej. Zalecamy skorzystanie z najtańszej możliwej do śledzenia metody wysyłki.

RegionPrzewoźnik wychodzącyPrzewoźnik zwrotnyKoszty zwrotu
Poza UE + Wielka BrytaniaDHL ExpressDHL Express€ 12,95

 

Formularze CN22 i CN23

Formularze CN23 i CN22 to wymagane deklaracje celne dotyczące zwrotów przesyłek poza UE i Wielką Brytanią. Formularze te dostarczają organom celnym istotnych informacji na temat zawartości, wartości i przeznaczenia przesyłki. Wymagany formularz można pobrać z sekcji "Moje zamówienie". Upewnij się, że wypełniłeś go w całości, aby mieć pewność, że Twój zwrot zostanie przetworzony bez opóźnień.

RegionWartośćCN22CN23
Wewnątrz UEWszystkieNieNie
Poza UE (w tym Wielka Brytania)Do 425 EURTakNie
Poza UEPonad 425 EURNieTak

Zwrot produktu w celu wymiany

Instrukcje zwrotu

1. Log in at our order service page 
2. Preannounce the product you wish to return, and select “return for an exchange”. 
3. Fill out the product code for the replacement product you would like to receive instead. 
4. Download the CN22 or CN23 customs form. 5. Take your parcel to your local post office or postal agency. 
6. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.

Czas przetwarzania i zwrot pieniędzy

- Wymiana zostanie dokonana w momencie otrzymania przez nas produktu z powrotem.
- Po przyjęciu i przetworzeniu zwrotu otrzymasz pełny zwrot pieniędzy pomniejszony o początkowe koszty wysyłki.
- Utworzymy nowe zamówienie i wyślemy ręczne łącze paylink do wymiany. Nie zostaniesz ponownie obciążony żadnymi kosztami wysyłki, które mogą mieć zastosowanie.
- Jeśli nie otrzymamy zwrotu w ciągu 14 dni od wstępnego ogłoszenia, zwrócimy Ci pieniądze w momencie, w którym możesz udowodnić, że faktycznie wysłałeś do nas produkt.
- Zwroty są dokonywane za pośrednictwem tej samej metody płatności, która została użyta do rozliczenia zamówienia.
- Jeśli Masters in Time popełniło błąd w zamówieniu, prosimy o kontakt pod adresem info@mastersintime.pl. Chętnie pomożemy i przekażemy prawidłowe instrukcje dotyczące zwrotu. Gdy paczka zostanie zwrócona zgodnie z naszymi warunkami, zwrócimy początkowe koszty wysyłki i wszelkie koszty wysyłki zwrotnej.

Zwrot produktu do naprawy

W ciągu 30-dniowego okresu karencji

1. Log in at our 'My order' page 
2. Preannounce the product you wish to return and select “return for repair”. 
3. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping. 
4. Download the CN22 or CN23 customs form. 
5. Include a (detailed) description of the defect in your watch. 
6. Add the valid, stamped warranty card to your broken watch. 
7. Take your parcel to your local post office or postal agency. 
8. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed. 

Additional instructions and information 

- In case of a repair under warranty you do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] can not guarantee you will receive the same box in return. 
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will determine whether your complaint is under warranty. 
- In case your warranty claim is approved, we will refund your return shipping costs (in case the product was purchased from us). 
- More information about the repair procedure can be found here.

Outside the 30 day withdrawal period, within the factory warranty period

1. Include a clear description of the issue. 
2. Add the valid, tamped warranty card to your broken watch. 
3. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
4. Take your parcel to your local post office or postal agency. 
5. We advise you to send your parcel via standard registered mail. 
6. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed. 

Return address 
Holland Watch Group B.V. Repairs department 
Willebrordusstraat 16 
3037 TR Rotterdam 
The Netherlands 

Additional return instructions 
- You do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] cannot guarantee you will receive the same box in return. 
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will determine whether your complaint is under warranty. 
- In case your warranty claim is approved, we will refund your return shipping costs (in case the product was purchased from us). 
- More information about the repair procedure can be found here

Outside the factory warranty period, within the extra year HWG warranty

1. Include a clear description of the issue.
2. Add the valid, stamped warranty card to your broken watch. 
3. Please include the original HWG invoice, or your original order number. 
4. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
5. Take your parcel to your local post office or postal agency. 
6. We advise you to send your parcel via standard registered mail. 
7. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed. 

Return address 
Holland Watch Group B.V. Repairs department 
Willebrordusstraat 16 
3037 TR Rotterdam 
Netherlands 

Additional return instructions 
- You do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] cannot guarantee you will receive the same box in return. 
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will determine whether your complaint is under warranty. 
- The costs for shipment towards HWG are for your account. We will cover the return shipping costs. 
- More information about the repair procedure can be found here.

Brak gwarancji, zapytanie o ofertę cenową

1. Include a clear description of the issue.
2. In case purchased from HWG, include the original HWG invoice or your original order number. 
3. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
4. Take your parcel to your local post office or postal agency. 
5. We advise you to send your parcel via standard registered mail. 
6. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed. 

Return address 
Holland Watch Group B.V. Repairs department 
Willebrordusstraat 16 
3037 TR Rotterdam 
Netherlands 

Additional return instructions 
- You do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] can not guarantee you will receive the same box in return. 
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will make up a price estimate. 
- The costs for shipment towards HWG are for your account. We will cover the return shipping costs. 
- More information about the repair procedure can be found here