Przedziały cenowe
Rodzaje zegarków dla dzieci
Najczęściej sprzedawane baterie do zegarków
Najlepiej sprzedające się etui na zegarki
Vintage
Druga szansa
Druga szansa
W Mastersintime.pl dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci dobre doświadczenia zakupowe. Jeśli przypadkiem - z jakiegokolwiek powodu - nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionego produktu, możesz zwrócić produkt za opłatą w wysokości 12,95 EUR w ciągu 30 dni od otrzymania.
Czy chcesz zwrócić zegarek, aby go naprawić? Wybierz poniżej sytuację, która Cię dotyczy, aby znaleźć właściwy sposób zwrotu produktu. Czekamy na to, aby jak najszybciej zwrócić Ci odrestaurowany zegarek.
Wybór firmy przewozowej do wysyłki w jedną stronę określa naszą politykę zwrotów i związane z nimi koszty.
Przesyłki DHL
Oferujemy etykietę zwrotną DHL w obniżonej cenie 56,1042 zl. Możesz poprosić o etykietę zwrotną na stronie "Moje zamówienie". Koszty zwrotu zostaną potrącone z Twojego zwrotu.
Inni partnerzy przewozowi (Maersk, DHL Express)
Niestety, nie oferujemy jeszcze etykiet zwrotnych od tych partnerów przewozowych. Możesz wybrać dowolnego partnera przewozowego do zwrotu paczki. Ponosisz koszty zwrotu.
Uprzejmie prosimy o uwzględnienie następujących warunków zwrotu:
*Więcej informacji na temat etykiety zwrotnej można znaleźć poniżej. Tutaj można również znaleźć więcej informacji na temat formularzy CN22 i CN23.".
- Wymiana zostanie dokonana w momencie, gdy faktycznie otrzymamy zwracany produkt.
- Po zaakceptowaniu i przetworzeniu zwrotu otrzymasz pełny zwrot pieniędzy pomniejszony o początkowe koszty wysyłki.
- Utworzymy nowe zamówienie i wyślemy Ci link do płatności za wymianę. Nie zostaniesz ponownie obciążony żadnymi kosztami wysyłki.
- Jeśli nie otrzymamy zwrotu w ciągu 14 dni od Twojego zgłoszenia, zwrócimy Ci pieniądze w momencie, w którym będziesz w stanie udowodnić, że faktycznie wysłałeś do nas produkt.
- Zwroty pieniędzy są dokonywane za pomocą tej samej metody płatności, która została użyta do rozliczenia zamówienia.
- Jeśli Masters in Time popełnił błąd w Twoim zamówieniu, skontaktuj się z nami pod adresem info@mastersintime.com. Chętnie Ci pomożemy i dostarczymy Ci prawidłowe instrukcje zwrotu. Po zwróceniu paczki zgodnie z naszymi warunkami zwrócimy Ci początkowe koszty wysyłki i wszelkie koszty wysyłki zwrotnej.
1. Zaloguj się na naszej stronie obsługi zamówień.
2. Zgłoś produkt, który chcesz zwrócić i wybierz „zwrot w celu wymiany”.
3. Wpisz kod produktu zastępczego, który chcesz otrzymać zamiast niego.
4. Pobierz formularz celny CN22 lub CN23.
5. Zanieś paczkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
6. Zachowaj potwierdzenie wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do momentu potwierdzenia odbioru.
Uprzejmie prosimy o uwzględnienie następujących warunków zwrotu:
1. Dołącz jasny opis problemu.
2. W przypadku zakupu od HWG dołącz oryginalną fakturę HWG lub oryginalny numer zamówienia.
3. Zegarek starannie zapakuj, na przykład w folię bąbelkową.
4. Zanieś przesyłkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
5. Zalecamy wysłanie paczki standardowym listem poleconym.
6. Zachowaj zwrotne potwierdzenie wysyłki (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.
Adres zwrotny
Holland Watch Group B.V. Dział napraw
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia
Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Mastersintime.pl nie może zagwarantować, że otrzymasz to samo pudełko w zamian.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz sporządzi wycenę.
- Koszty wysyłki do HWG są ponoszone przez użytkownika. Pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej.
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć tutaj
1. Dołącz jasny opis problemu.
2. Dołącz do uszkodzonego zegarka ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną.
3. Dołącz oryginalną fakturę HWG lub oryginalny numer zamówienia.
4. Zegarek starannie zapakuj, na przykład w folię bąbelkową.
5. Zanieś przesyłkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
6. Zalecamy wysłanie paczki standardowym listem poleconym.
7. Zachowaj zwrotne potwierdzenie wysyłki (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.
Adres zwrotny
Holland Watch Group B.V. Dział napraw
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia
Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Mastersintime.pl nie może zagwarantować, że otrzymasz to samo pudełko w zamian.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz ustali, czy reklamacja jest objęta gwarancją.
- Koszty wysyłki do HWG są ponoszone przez Ciebie. My pokryjemy koszty przesyłki zwrotnej.
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć tutaj.
1. Dołącz dokładny opis problemu.
2. Dodaj ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną do zepsutego zegarka.
3. Upewnij się, że zegarek jest starannie zapakowany, na przykład w folię bąbelkową.
4. Zanieś paczkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
5. Zalecamy wysłanie paczki standardową przesyłką poleconą.
6. Zachowaj potwierdzenie odbioru przesyłki (w tym T&T) do momentu potwierdzenia odbioru.
Adres zwrotny
Holland Watch Group B.V. Dział napraw
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia
Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Mastersintime.pl nie może zagwarantować, że otrzymasz w zamian to samo pudełko.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz określi, czy Twoja reklamacja jest objęta gwarancją.
- W przypadku uznania roszczenia gwarancyjnego zwrócimy Ci koszty przesyłki zwrotnej (w przypadku zakupu produktu u nas).
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć tutaj
1. Zaloguj się na naszej stronie tutaj.
*Więcej informacji na temat etykiety zwrotnej można znaleźć poniżej. Tutaj można również znaleźć więcej informacji na temat formularzy CN22 i CN23.".
Uprzejmie prosimy o uwzględnienie następujących warunków zwrotu:
Etykiety zwrotne mogą być generowane dla zamówień wysyłanych za pośrednictwem DHL Express. Pracujemy nad tym, aby w przyszłości móc oferować etykiety dla każdego partnera wysyłkowego. Niestety nie jest to jeszcze możliwe.
Jeśli nie dostarczymy etykiety zwrotnej, Ty jesteś odpowiedzialny za wysyłkę. Zalecamy skorzystanie z najtańszej możliwej do śledzenia metody wysyłki. Pamiętaj, że dołączony formularz celny CN może być obowiązkowy.
Region | Przewoźnik wychodzący | Przewoźnik zwrotny | Koszty zwrotu |
Poza UE + Wielka Brytania | DHL Express
Spring | DHL Express
niedostępne | 12,95 EUR
niedostępne |
Formularze CN23 i CN22 to wymagane deklaracje celne dotyczące zwrotów przesyłek poza UE i Wielką Brytanią. Formularze te dostarczają organom celnym istotnych informacji na temat zawartości, wartości i przeznaczenia przesyłki. Wymagany formularz można pobrać z sekcji "Moje zamówienie". Upewnij się, że wypełniłeś go w całości, aby mieć pewność, że Twój zwrot zostanie przetworzony bez opóźnień.
Region | Wartość | CN22 | CN23 |
Wewnątrz UE | Wszystkie | Nie | Nie |
Poza UE (w tym Wielka Brytania) | Do 425 EUR | Tak | Nie |
Poza UE | Ponad 425 EUR | Nie | Tak |
1. Zaloguj się na naszej stronie obsługi zamówień.
2. Zgłoś produkt, który chcesz zwrócić i wybierz „zwrot w celu wymiany”.
3. Wpisz kod produktu zastępczego, który chcesz otrzymać zamiast niego.
4. Pobierz formularz celny CN22 lub CN23.
5. Zanieś paczkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
6. Zachowaj potwierdzenie wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do momentu potwierdzenia odbioru.
- Wymiana zostanie dokonana w momencie, gdy faktycznie otrzymamy zwracany produkt.
- Po zaakceptowaniu i przetworzeniu zwrotu otrzymasz pełny zwrot pieniędzy pomniejszony o początkowe koszty wysyłki.
- Utworzymy nowe zamówienie i wyślemy Ci link do płatności za wymianę. Nie zostaniesz ponownie obciążony żadnymi kosztami wysyłki.
- Jeśli nie otrzymamy zwrotu w ciągu 14 dni od Twojego zgłoszenia, zwrócimy Ci pieniądze w momencie, w którym będziesz w stanie udowodnić, że faktycznie wysłałeś do nas produkt.
- Zwroty pieniędzy są dokonywane za pomocą tej samej metody płatności, która została użyta do rozliczenia zamówienia.
- Jeśli Masters in Time popełnił błąd w Twoim zamówieniu, skontaktuj się z nami pod adresem info@mastersintime.com. Chętnie Ci pomożemy i dostarczymy Ci prawidłowe instrukcje zwrotu. Po zwróceniu paczki zgodnie z naszymi warunkami zwrócimy Ci początkowe koszty wysyłki i wszelkie koszty wysyłki zwrotnej.
1. Zaloguj się na naszej stronie tutaj.
1. Dołącz dokładny opis problemu.
2. Dodaj ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną do zepsutego zegarka.
3. Upewnij się, że zegarek jest starannie zapakowany, na przykład w folię bąbelkową.
4. Zanieś paczkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
5. Zalecamy wysłanie paczki standardową przesyłką poleconą.
6. Zachowaj potwierdzenie odbioru przesyłki (w tym T&T) do momentu potwierdzenia odbioru.
Adres zwrotny
Holland Watch Group B.V. Dział napraw
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia
Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Mastersintime.pl nie może zagwarantować, że otrzymasz w zamian to samo pudełko.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz określi, czy Twoja reklamacja jest objęta gwarancją.
- W przypadku uznania roszczenia gwarancyjnego zwrócimy Ci koszty przesyłki zwrotnej (w przypadku zakupu produktu u nas).
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć tutaj
1. Dołącz jasny opis problemu.
2. Dołącz do uszkodzonego zegarka ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną.
3. Dołącz oryginalną fakturę HWG lub oryginalny numer zamówienia.
4. Zegarek starannie zapakuj, na przykład w folię bąbelkową.
5. Zanieś przesyłkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
6. Zalecamy wysłanie paczki standardowym listem poleconym.
7. Zachowaj zwrotne potwierdzenie wysyłki (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.
Adres zwrotny
Holland Watch Group B.V. Dział napraw
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia
Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Mastersintime.pl nie może zagwarantować, że otrzymasz to samo pudełko w zamian.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz ustali, czy reklamacja jest objęta gwarancją.
- Koszty wysyłki do HWG są ponoszone przez Ciebie. My pokryjemy koszty przesyłki zwrotnej.
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć tutaj.
1. Dołącz jasny opis problemu.
2. W przypadku zakupu od HWG dołącz oryginalną fakturę HWG lub oryginalny numer zamówienia.
3. Zegarek starannie zapakuj, na przykład w folię bąbelkową.
4. Zanieś przesyłkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
5. Zalecamy wysłanie paczki standardowym listem poleconym.
6. Zachowaj zwrotne potwierdzenie wysyłki (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.
Adres zwrotny
Holland Watch Group B.V. Dział napraw
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia
Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Mastersintime.pl nie może zagwarantować, że otrzymasz to samo pudełko w zamian.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz sporządzi wycenę.
- Koszty wysyłki do HWG są ponoszone przez użytkownika. Pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej.
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć tutaj
Mastersintime.pl wykorzystuje różne rodzaje plików cookie. W przypadku niektórych typów potrzebujemy Twojej zgody.
Niezbędne pliki cookie i anonimowe statystyki są zawsze aktywne automatycznie; jeśli klikniesz "zaakceptuj wszystkie pliki cookie", zaakceptujesz również opcjonalne pliki cookie. Jeśli chcesz samodzielnie wybrać, które pliki cookie chcesz włączyć, kliknij "ustawienia plików cookie".
Ta witryna wykorzystuje różne rodzaje plików cookie. W przypadku niektórych typów potrzebujemy zgody użytkownika.