Niestety coś poszło nie tak

❄️ WINTER SALE
Mężczyźni
Kobiety
Vintage
Paski
Akcesoria
Nowy
❄️ WINTER SALE | Druga szansa

Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 427
Doręczyciel paczki

Zwrot produktu z kraju spoza Unii Europejskiej

W Mastersintime.pl dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupów. Jeśli przypadkiem – z jakiegokolwiek powodu – nie będziesz w pełni usatysfakcjonowany zakupionym produktem, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania. Możesz zwrócić produkt za dopłatą do kosztów zwrotu w wysokości 7,95 €. 

Zwrot produktu do naprawy

Chcesz odesłać zegarek w celu naprawy? Wybierz sytuację, która Cię dotyczy, aby znaleźć właściwy sposób zwrotu produktu. Z niecierpliwością czekamy na ponowne spotkanie z Twoim odrestaurowanym zegarkiem tak szybko, jak to możliwe.

Zwrot produktu i zwrot pieniędzy

Instrukcje zwrotu

  1. Zaloguj się na stronie "Moje zamówienie
  2. Wstępnie zgłoś produkt, który chcesz zwrócić.
  3. Pobierz etykietę zwrotną i formularz CN23/CN22*.
  4. Zanieś paczkę do punktu odbioru przewoźnika wskazanego na etykiecie zwrotnej.
  5. Zachowaj pokwitowanie wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

*Więcej informacji na temat etykiety zwrotnej można znaleźć poniżej. Tutaj można również znaleźć więcej informacji na temat formularzy CN22 i CN23.".

Regulamin

Uprzejmie prosimy o uwzględnienie następujących warunków zwrotu:

  • Okres odstąpienia od umowy wynosi 30 dni od dnia otrzymania produktu.
  • Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie produktu, który chcesz zwrócić i pobranie formularza celnego CN22 lub CN23. Formularz ten można pobrać z sekcji"Moje zamówienie".
  • Prosimy o zwracanie zegarków i zegarów w oryginalnych opakowaniach (o ile jest to możliwe).
  • Produkt należy zwrócić w całości, łącznie ze wszystkimi akcesoriami i częściami. W przypadku braku akcesoriów lub części wartość detaliczna zostanie odjęta od wartości zwrotu.
  • Odpowiednie etykiety muszą być nienaruszone (o ile jest to możliwe).
  • Prosimy o dołączenie certyfikatu gwarancyjnego / książeczki gwarancyjnej (jeśli jest to możliwe).
  • W przypadku zaoferowania etykiety zwrotnej, koszty wysyłki zwrotnej zostaną odliczone od kwoty zwrotu.

Koszty zwrotu i etykieta zwrotna

Etykiety zwrotne mogą być generowane dla zamówień wysyłanych za pośrednictwem DHL Express. Pracujemy nad tym, aby w przyszłości móc oferować etykiety dla każdego partnera wysyłkowego. Niestety nie jest to jeszcze możliwe. Jeśli nie dostarczymy etykiety zwrotnej, użytkownik jest odpowiedzialny za samodzielne uzyskanie etykiety zwrotnej. Zalecamy skorzystanie z najtańszej możliwej do śledzenia metody wysyłki.

RegionPrzewoźnik wychodzącyPrzewoźnik zwrotnyKoszty zwrotu
Poza UE + Wielka BrytaniaDHL ExpressDHL Express€ 12,95

 

Obowiązkowe formularze celne CN22 i CN23

Formularze CN23 i CN22 to wymagane deklaracje celne dotyczące zwrotów przesyłek poza UE i Wielką Brytanią. Formularze te dostarczają organom celnym istotnych informacji na temat zawartości, wartości i przeznaczenia przesyłki. Wymagany formularz można pobrać z sekcji "Moje zamówienie". Upewnij się, że wypełniłeś go w całości, aby mieć pewność, że Twój zwrot zostanie przetworzony bez opóźnień.

RegionWartośćCN22CN23
Wewnątrz UEWszystkieNieNie
Poza UE (w tym Wielka Brytania)Do 425 EURTakNie
Poza UEPonad 425 EURNieTak

Zwrot produktu w celu wymiany

Instrukcje zwrotu

1. Log in at our order service page 
2. Preannounce the product you wish to return, and select “return for an exchange”. 
3. Fill out the product code for the replacement product you would like to receive instead. 
4. Download the CN22 or CN23 customs form. 5. Take your parcel to your local post office or postal agency. 
6. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.

Czas przetwarzania i zwrot pieniędzy

- Wymiana zostanie dokonana w momencie otrzymania przez nas produktu z powrotem.
- Po przyjęciu i przetworzeniu zwrotu otrzymasz pełny zwrot pieniędzy pomniejszony o początkowe koszty wysyłki.
- Utworzymy nowe zamówienie i wyślemy ręczne łącze paylink do wymiany. Nie zostaniesz ponownie obciążony żadnymi kosztami wysyłki, które mogą mieć zastosowanie.
- Jeśli nie otrzymamy zwrotu w ciągu 14 dni od wstępnego ogłoszenia, zwrócimy Ci pieniądze w momencie, w którym możesz udowodnić, że faktycznie wysłałeś do nas produkt.
- Zwroty są dokonywane za pośrednictwem tej samej metody płatności, która została użyta do rozliczenia zamówienia.
- Jeśli Masters in Time popełniło błąd w zamówieniu, prosimy o kontakt pod adresem info@mastersintime.pl. Chętnie pomożemy i przekażemy prawidłowe instrukcje dotyczące zwrotu. Gdy paczka zostanie zwrócona zgodnie z naszymi warunkami, zwrócimy początkowe koszty wysyłki i wszelkie koszty wysyłki zwrotnej.

Zwrot produktu do naprawy

W ciągu 30-dniowego okresu karencji

1. Zaloguj się na naszej stronie tutaj.

Outside the 30 day withdrawal period, within the factory warranty period

1. Dołącz jasny opis problemu.
2. Dołącz do uszkodzonego zegarka ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną.
3. Zegarek należy starannie zapakować, na przykład w folię bąbelkową.
4. Zanieś przesyłkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
5. Zalecamy wysłanie paczki standardowym listem poleconym.
6. Należy zachować zwrotne potwierdzenie wysyłki (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

Adres zwrotny 
Holland Watch Group B.V. Dział napraw
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia

Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu 
- Nie trzeba zwracać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Mastersintime.pl nie może zagwarantować, że otrzymasz to samo pudełko w zamian.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz ustali, czy reklamacja jest objęta gwarancją.
- W przypadku zatwierdzenia roszczenia gwarancyjnego zwrócimy koszty wysyłki zwrotnej (jeśli produkt został zakupiony u nas).
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć tutaj

Outside the factory warranty period, within the extra year HWG warranty

1. Dołącz jasny opis problemu.
2. Dołącz do uszkodzonego zegarka ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną.
3. Dołącz oryginalną fakturę HWG lub oryginalny numer zamówienia.
4. Zegarek należy starannie zapakować, na przykład w folię bąbelkową.
5. Zanieś przesyłkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
6. Zalecamy wysłanie paczki standardowym listem poleconym.
7. Należy zachować zwrotne potwierdzenie wysyłki (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

Adres zwrotny 
Holland Watch Group B.V. Dział napraw
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia

Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu 
- Nie trzeba zwracać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Mastersintime.pl nie może zagwarantować, że otrzymasz to samo pudełko w zamian.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz ustali, czy reklamacja jest objęta gwarancją.
- Koszty wysyłki do HWG są ponoszone przez użytkownika. My pokryjemy koszty przesyłki zwrotnej.
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć tutaj.

Brak gwarancji, zapytanie o ofertę cenową

1. Dołącz jasny opis problemu.
2. W przypadku zakupu od HWG należy dołączyć oryginalną fakturę HWG lub oryginalny numer zamówienia.
3. Zegarek należy starannie zapakować, na przykład w folię bąbelkową.
4. Zanieś przesyłkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
5. Zalecamy wysłanie paczki standardowym listem poleconym.
6. Należy zachować zwrotne potwierdzenie wysyłki (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

Adres zwrotny 
Holland Watch Group B.V. Dział napraw
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia

Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu 
- Nie trzeba zwracać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Mastersintime.pl nie może zagwarantować, że otrzymasz to samo pudełko w zamian.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz sporządzi wycenę.
- Koszty wysyłki do HWG są ponoszone przez użytkownika. Pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej.
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć tutaj