Wszystkie kategorie
Kolory zegarków
Marki
Wszystkie rodzaje pasków
Apple watch
Wszystkie marki zegarków
Wszystkie kategorie
Kolory zegarków
Marki
Rodzaje
Apple watch
Przedziały cenowe
Rodzaje zegarków
Vintage
Druga szansa
Rodzaje
Najczęściej sprzedawane baterie do zegarków
Najczęściej sprzedawane narzędzia do zegarków
Najlepiej sprzedające się pudełka na zegarki
Wyprzedaż
Druga szansa
W Masters in Time dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupów. Jeśli przypadkiem – z jakiegokolwiek powodu – nie będziesz w pełni usatysfakcjonowany zakupionym produktem, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania.
Chcesz odesłać zegarek w celu naprawy? Wybierz sytuację, która Cię dotyczy, aby znaleźć właściwy sposób zwrotu produktu. Z niecierpliwością czekamy na ponowne spotkanie z Twoim odrestaurowanym zegarkiem tak szybko, jak to możliwe.
Wybór firmy przewozowej do wysyłki w jedną stronę określa naszą politykę zwrotów i związane z nimi koszty.
Przesyłki DHL
Inni partnerzy przewozowi (Maersk, DHL Express)
Uprzejmie prosimy o uwzględnienie następujących warunków zwrotu:
1. Zaloguj się na naszej stronie ‘Moje zamówienie’.
2. Zgłoś produkt, który chcesz zwrócić.
3. Pobierz etykietę zwrotną* i zanieś swoją paczkę do punktu odbioru przewoźnika wskazanego na twojej etykiecie zwrotnej.
4. Proszę zachować potwierdzenie wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do momentu potwierdzenia odbioru.
* Kraje, dla których etykiety zwrotne mogą być generowane za pomocą B2C/Maersk, są wymienione w poniższej tabeli.
Uprzejmie prosimy o uwzględnienie następujących warunków zwrotu:
Warunki te nie stanowią zobowiązania do skutecznego skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy.
- The exchange will be made at the moment we have actually received the product back.
- Once the return has been accepted and processed, you will receive the full refund.
- We will create a new order and send you a manual paylink for the exchange. You will not be charged again for any shipping costs that may apply.
- If we do not receive the return within 14 days after the preannouncement, we will refund you at the time you can prove to have actually sent the product to us.
- Refunds are made through the same payment method used for the settlement of the order.
1. Log in at our ‘My order page’.
2. Preannounce the product you wish to return, and select “return for an exchange”.
3. Fill out the product code for the replacement product you would like to receive instead.
4. Download the free return label.
5. Take your parcel to your local DHL parcel agency.
6. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
1. Include a clear description of the issue.
2. In case purchased from HWG, include the original HWG invoice or your original order number.
3. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
4. Take your parcel to your local post office or postal agency.
5. We advise you to send your parcel via standard registered mail.
6. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
Return address
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Netherlands
Additional return instructions
- You do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] can not guarantee you will receive the same box in return.
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will make up a price estimate.
- The costs for shipment towards HWG are for your account. We will cover the return shipping costs.
- More information about the repair procedure can be found here
1. Include a clear description of the issue.
2. Add the valid, stamped warranty card to your broken watch.
3. Please include the original HWG invoice, or your original order number.
4. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
5. Take your parcel to your local post office or postal agency.
6. We advise you to send your parcel via standard registered mail.
7. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
Return address
Holland Watch Group B.V. Repairs department Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Netherlands
Additional return instructions
- You do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] cannot guarantee you will receive the same box in return.
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will determine whether your complaint is under warranty.
- The costs for shipment towards HWG are for your account. We will cover the return shipping costs.
- More information about the repair procedure can be found here.
1. Include a clear description of the issue.
2. Add the valid, tamped warranty card to your broken watch.
3. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
4. Take your parcel to your local post office or postal agency.
5. We advise you to send your parcel via standard registered mail.
6. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
Return address
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Netherlands
Additional return instructions
- You do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] cannot guarantee you will receive the same box in return.
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will determine whether your complaint is under warranty.
- In case your warranty claim is approved, we will refund your return shipping costs (in case the product was purchased from us).
- More information about the repair procedure can be found here
1. Log in at our ‘My order page’.
2. Preannounce the product you wish to return and select “return for repair”.
3. Download the free return label.
4. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
5. Include a (detailed) description of the defect in your watch.
6. Add the valid, tamped warranty card to your broken watch.
7. Take your parcel to your local post office or postal agency.
8. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
Additional instructions and information
- In case of a repair under warranty you do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] can not guarantee you will receive the same box in return.
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will determine whether your complaint is under warranty.
- More information about the repair procedure can be found here.
1. Zaloguj się na naszej stronie ‘Moje zamówienie’.
2. Zgłoś produkt, który chcesz zwrócić.
3. Pobierz etykietę zwrotną* i zanieś swoją paczkę do punktu odbioru przewoźnika wskazanego na twojej etykiecie zwrotnej.
4. Proszę zachować potwierdzenie wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do momentu potwierdzenia odbioru.
* Kraje, dla których etykiety zwrotne mogą być generowane za pomocą B2C/Maersk, są wymienione w poniższej tabeli.
Uprzejmie prosimy o uwzględnienie następujących warunków zwrotu:
Region | Wartość | Nadawca | Nadawca zwrotny | Koszt zwrotu |
w ramach UE + UK* | Do 500 | Maersk | Maersk | € 4,95 |
w ramach UE | wszystkie | DHL Express | DHL express | € 4,95 |
Etykiety zwrotne mogą być generowane za pomocą B2C/Maersk dla krajów wymienionych w tabeli poniżej. Dla innych krajów planujemy w przyszłości oferować etykiety zwrotne z DHL Parcel. Obecnie etykiety zwrotne z Maersk nie są dostępne dla krajów spoza UE. Jeśli w Twoim kraju nie ma dostępnej etykiety zwrotnej, będziesz musiał samodzielnie zorganizować i opłacić wysyłkę zwrotną. Zalecamy korzystanie z najtańszej dostępnej metody wysyłki z możliwością śledzenia.
Austria | Ireland |
Belgium | Italy |
Czech Republic | Luxembourg |
Denmark | Netherlands |
Finland | Poland |
France | Portugal |
Germany | Slovakia |
Greece | Spain |
Hungary | Sweden |
United Kingdom |
1. Log in at our ‘My order page’.
2. Preannounce the product you wish to return and select “return for repair”.
3. Download the free return label.
4. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
5. Include a (detailed) description of the defect in your watch.
6. Add the valid, tamped warranty card to your broken watch.
7. Take your parcel to your local post office or postal agency.
8. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
Additional instructions and information
- In case of a repair under warranty you do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] can not guarantee you will receive the same box in return.
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will determine whether your complaint is under warranty.
- More information about the repair procedure can be found here.
1. Include a clear description of the issue.
2. Add the valid, stamped warranty card to your broken watch.
3. Please include the original HWG invoice, or your original order number.
4. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
5. Take your parcel to your local post office or postal agency.
6. We advise you to send your parcel via standard registered mail.
7. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
Return address
Holland Watch Group B.V. Repairs department Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Netherlands
Additional return instructions
- You do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] cannot guarantee you will receive the same box in return.
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will determine whether your complaint is under warranty.
- The costs for shipment towards HWG are for your account. We will cover the return shipping costs.
- More information about the repair procedure can be found here.
1. Dołącz dokładny opis problemu.
2. Dodaj ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną do zepsutego zegarka.
3. Dokładnie zapakuj zegarek, np. w folię bąbelkową.
4. Zabierz paczkę do swojego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
5. Najlepiej wyślij przesyłkę listem poleconym.
6. Zachowaj dowód wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.
Return address
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 14-16
3037 TR Rotterdam
Netherlands
Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym markowym opakowaniu. [domain] nie może zagwarantować, że otrzymasz zegarek w tym samym pudełku.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz ustali, czy Twoja reklamacja podlega gwarancji.
- Jeśli Twoje roszczenie gwarancyjne zostanie uznane, zwrócimy Ci koszty przesyłki zwrotnej (jeśli kupiłeś produkt u nas).
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć here
1. Include a clear description of the issue.
2. In case purchased from HWG, include the original HWG invoice or your original order number.
3. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
4. Take your parcel to your local post office or postal agency.
5. We advise you to send your parcel via standard registered mail.
6. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
Return address
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Netherlands
Additional return instructions
- You do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] can not guarantee you will receive the same box in return.
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will make up a price estimate.
- The costs for shipment towards HWG are for your account. We will cover the return shipping costs.
- More information about the repair procedure can be found here
Mastersintime.pl wykorzystuje różne rodzaje plików cookie. W przypadku niektórych typów potrzebujemy Twojej zgody.
Niezbędne pliki cookie i anonimowe statystyki są zawsze aktywne automatycznie; jeśli klikniesz "zaakceptuj wszystkie pliki cookie", zaakceptujesz również opcjonalne pliki cookie. Jeśli chcesz samodzielnie wybrać, które pliki cookie chcesz włączyć, kliknij "ustawienia plików cookie".
Ta witryna wykorzystuje różne rodzaje plików cookie. W przypadku niektórych typów potrzebujemy zgody użytkownika.