Niestety coś poszło nie tak

Mężczyźni
Kobiety
Vintage
Paski
Akcesoria
Nowy
Wyprzedaż
Wyprzedaż | Druga szansa

Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 427
Doręczyciel paczki

Zwrot produktu z kraju w Unii Europejskiej Zjednoczonego Królestwa

W Mastersintime.pl dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupów. Jeśli przypadkiem – z jakiegokolwiek powodu – nie będziesz w pełni usatysfakcjonowany zakupionym produktem, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania. Możesz zwrócić produkt za dopłatą do kosztów zwrotu w wysokości 7,95 €. 

Zwrot produktu do naprawy

Chcesz odesłać zegarek w celu naprawy? Wybierz sytuację, która Cię dotyczy, aby znaleźć właściwy sposób zwrotu produktu. Z niecierpliwością czekamy na ponowne spotkanie z Twoim odrestaurowanym zegarkiem tak szybko, jak to możliwe.

Zwróć produkt i otrzymaj zwrot pieniędzy EU + UK

Instrukcje zwrotu

1. Zaloguj się na naszej stronie ‘Moje zamówienie’.
2. Zgłoś produkt, który chcesz zwrócić.
3. Pobierz etykietę zwrotną* i zanieś swoją paczkę do punktu odbioru przewoźnika wskazanego na twojej etykiecie zwrotnej.
4. Proszę zachować potwierdzenie wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do momentu potwierdzenia odbioru.

* Kraje, dla których etykiety zwrotne mogą być generowane za pomocą Spring, są wymienione w poniższej tabeli.

Regulamin

Uprzejmie prosimy o uwzględnienie następujących warunków zwrotu: 

  • Termin na odstąpienie od umowy wynosi 30 dni od dnia otrzymania produktu. 
  • Produkty należy zwracać nienoszone i w nowym stanie, w oryginalnym opakowaniu marki. 
  • Wszystkie dostarczone dodatkowe towary muszą zostać uwzględnione w zwrocie.
  • Wszystkie etykiety powinny być nienaruszone (o ile to możliwe). - Prosimy o dołączenie oryginalnych broszur gwarancyjnych/instruktażowych. 
  • W przypadku braku dodatkowego produktu, wartość detaliczna zostanie odjęta od wartości zwrotu.

Koszty zwrotu i etykieta zwrotna

RegionWartośćNadawcaNadawca zwrotnyKoszt zwrotu
w ramach UE + UK*Do 500Spring XBSSpring XBS€ 4,95
w ramach UEwszystkieDHL ExpressDHL express€ 4,95

Etykiety zwrotne mogą być generowane za pomocą Spring XBS dla krajów wymienionych w tabeli poniżej. Obecnie etykiety zwrotne z Spring XBS nie są dostępne dla krajów spoza UE. Jeśli w Twoim kraju nie ma dostępnej etykiety zwrotnej, będziesz musiał samodzielnie zorganizować i opłacić wysyłkę zwrotną. Zalecamy korzystanie z najtańszej dostępnej metody wysyłki z możliwością śledzenia.

AustriaIreland
BelgiumItaly
Czech RepublicLuxembourg
DenmarkNetherlands
FinlandPoland
FrancePortugal
GermanySlovakia
GreeceSpain
HungarySweden
United Kingdom 

 

Zwróć produkt do naprawy EU

W ciągu 30-dniowego okresu karencji

1. Zaloguj się na naszej tutaj.

Outside the factory warranty period, within the extra year HWG warranty

1. Dołącz jasny opis problemu.
2. Dołącz do uszkodzonego zegarka ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną.
3. Dołącz oryginalną fakturę HWG lub oryginalny numer zamówienia.
4. Zegarek należy starannie zapakować, na przykład w folię bąbelkową.
5. Zanieś przesyłkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
6. Zalecamy wysłanie paczki standardowym listem poleconym.
7. Należy zachować zwrotne potwierdzenie wysyłki (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

Adres zwrotny 
Holland Watch Group B.V. Dział napraw Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia

Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu 
- Nie trzeba zwracać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Mastersintime.pl nie może zagwarantować, że otrzymasz to samo pudełko w zamian.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz ustali, czy reklamacja jest objęta gwarancją.
- Koszty wysyłki do HWG są ponoszone przez użytkownika. My pokryjemy koszty przesyłki zwrotnej.
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć tutaj.

Outside the 30 day withdrawal period, within the factory warranty period

1. Dołącz dokładny opis problemu.
2. Dodaj do uszkodzonego zegarka ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną, kopię faktury zakupu lub oryginalny numer zamówienia.
3. Dokładnie zapakuj zegarek, np. w folię bąbelkową.
4. Zabierz paczkę do swojego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
5. Najlepiej wyślij przesyłkę listem poleconym.
6. Zachowaj dowód wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

Return address 
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 14-16 
3037 TR Rotterdam 
Netherlands 

Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym markowym opakowaniu. Mastersintime.pl nie może zagwarantować, że otrzymasz zegarek w tym samym pudełku.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz ustali, czy Twoja reklamacja podlega gwarancji.
- Jeśli Twoje roszczenie gwarancyjne zostanie uznane, zwrócimy Ci koszty przesyłki zwrotnej (jeśli kupiłeś produkt u nas).
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć here

Brak gwarancji, zapytanie o ofertę cenową

1. Dołącz jasny opis problemu.
2. W przypadku zakupu od HWG należy dołączyć oryginalną fakturę HWG lub oryginalny numer zamówienia.
3. Zegarek należy starannie zapakować, na przykład w folię bąbelkową.
4. Zanieś przesyłkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
5. Zalecamy wysłanie paczki standardowym listem poleconym.
6. Należy zachować zwrotne potwierdzenie wysyłki (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

Adres zwrotny 
Holland Watch Group B.V. Dział napraw
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia

Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu 
- Nie trzeba zwracać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Mastersintime.pl nie może zagwarantować, że otrzymasz to samo pudełko w zamian.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz sporządzi wycenę.
- Koszty wysyłki do HWG są ponoszone przez użytkownika. Pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej.
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć tutaj