Niestety coś poszło nie tak

Mężczyźni
Kobiety
Vintage
Paski do zegarków
Akcesoria
Nowy
SALE

Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 239
Doręczyciel paczki

Zwrot produktu z Belgii, Holandii lub Luxemburga

W Masters in Time dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupów. Jeśli przypadkiem – z jakiegokolwiek powodu – nie będziesz w pełni usatysfakcjonowany zakupionym produktem, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania.

Chcesz odesłać zegarek w celu naprawy? Wybierz sytuację, która Cię dotyczy, aby znaleźć właściwy sposób zwrotu produktu. Z niecierpliwością czekamy na ponowne spotkanie z Twoim odrestaurowanym zegarkiem tak szybko, jak to możliwe.

Zwróć produkt i otrzymaj zwrot pieniędzy BENELUX

Instrukcje zwrotu

1. Zaloguj się na naszej stronie ‘Moje zamówienie’.
2. Zgłoś produkt, który chcesz zwrócić.
3. Pobierz etykietę zwrotną* i zanieś swoją paczkę do punktu odbioru przewoźnika wskazanego na twojej etykiecie zwrotnej.
4. Proszę zachować potwierdzenie wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do momentu potwierdzenia odbioru.

* Kraje, dla których etykiety zwrotne mogą być generowane za pomocą B2C/Maersk, są wymienione w poniższej tabeli.

Regulamin

We kindly ask you to consider the following conditions with your return: 

  • You have a cooling-off period of 60 days from the day you received the product. 
  • Products are to be returned unworn and in new condition, in the original brand packaging. 
  • All extra goods supplied need to be included in the return. 
  • All labels should be intact (as far as reasonably possible). 
  • Please include the original warranty/instruction booklets. 
  • In the absence of an additional product, the retail value will be deducted from your refund value. 

Koszty zwrotu i etykieta zwrotna

RegioWaardeHeenzenderRetourzenderKoszty powrotu
BENELUXTot €350DHL ParcelDHL Parcel€0,99
BENELUXAlleDHL ExpressDHL Express€0,99
BENETot €500BagażnikiDHL Parcel€0,99
BENE500 €PrzesyłkiDHL Express€0,99

 

 

Zwróć produkt w celu wymiany BENELUX

Instrukcje zwrotu

1. Zaloguj się na naszej stronie "Moje zamówienie
2. Wstępnie zgłoś produkt, który chcesz zwrócić, i wybierz opcję "Zwrot na wymianę".
3. Wpisz kod produktu, który chcesz otrzymać w zamian.
4. Pobierz etykietę zwrotną.
5. Zanieś przesyłkę do lokalnego punktu DHL.
6. Zachowaj zwrotne potwierdzenie wysyłki (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

Regulamin

We kindly ask you to consider the following conditions with your return: 

  • You have a cooling-off period of 60 days from the day you received the product. 
  • Products are to be returned unworn and in new condition, in the original brand packaging. 
  • All extra goods supplied need to be included in the return. 
  • All labels should be intact (as far as reasonably possible). 
  • Please include the original warranty/instruction booklets. 
  • In the absence of an additional product, the retail value will be deducted from your refund value. 

Odeślij produkt do naprawy

W ciągu 60-dniowego okresu karencji

1. Log in at our "My Order" page
2. Preannounce the product you wish to return and select “return for repair”. 
3. Download the free return label. 
4. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping. 
5. Include a (detailed) description of the defect in your watch. 
6. Add the valid, stamped warranty card to your broken watch. 
7. Take your parcel to your local post office or postal agency. 
8. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed. 

Additional instructions and information 
- In case of a repair under warranty you do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] can not guarantee you will receive the same box in return. 
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will determine whether your complaint is under warranty. 
- More information about the repair procedure can be found here.

Poza 60-dniowym okresem odstąpienia od umowy, w okresie gwarancji fabrycznej

1. Dołącz dokładny opis problemu.
2. Dodaj ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną do zepsutego zegarka.
3. Dokładnie zapakuj zegarek, np. w folię bąbelkową.
4. Zabierz paczkę do swojego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
5. Najlepiej wyślij przesyłkę listem poleconym.
6. Zachowaj dowód wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

Return address 
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 14-16 
3037 TR Rotterdam 
Netherlands 

Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym markowym opakowaniu. [domain] nie może zagwarantować, że otrzymasz zegarek w tym samym pudełku.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz ustali, czy Twoja reklamacja podlega gwarancji.
- Jeśli Twoje roszczenie gwarancyjne zostanie uznane, zwrócimy Ci koszty przesyłki zwrotnej (jeśli kupiłeś produkt u nas).
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć here

Poza okresem gwarancji fabrycznej, w ramach dodatkowej rocznej gwarancji HWG

1. Dołącz dokładny opis problemu.
2. Dodaj ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną do zepsutego zegarka.
3. Dołącz oryginalną fakturę HWG lub numer zamówienia.
4. Dokładnie zapakuj zegarek, np. w folię bąbelkową.
5. Zabierz paczkę do swojego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
6. Najlepiej wyślij przesyłkę listem poleconym.
7. Zachowaj dowód wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

Adres zwrotny
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia

Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym markowym opakowaniu. [domain] nie może zagwarantować, że otrzymasz zegarek w tym samym pudełku.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz ustali, czy Twoja reklamacja podlega gwarancji.
- Koszty wysyłki do HWG pokrywasz we własnym zakresie. My pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej.
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć here.

Brak gwarancji, zapytanie o ofertę cenową

1. Dołącz dokładny opis problemu.
2. W przypadku zakupu zegarka od HWG, dołącz oryginalną fakturę HWG lub oryginalny numer zamówienia.
3. Dokładnie zapakuj zegarek, np. w folię bąbelkową.
4. Zabierz paczkę do swojego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
5. Najlepiej wyślij przesyłkę listem poleconym.
6. Zachowaj dowód wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

Adres zwrotny
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia

Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym markowym opakowaniu. [domain] nie może zagwarantować, że otrzymasz zegarek w tym samym pudełku.
- Po otrzymaniu zwracanego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz dokona wyceny.
- Koszty wysyłki do HWG pokrywasz we własnym zakresie. My pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej.
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć tutaj here